170109

hihi här är jag & inte du:)



Kom hem för ett tag sen från min moder (; mormor kom oxå ^^ ..
idag så vaknade jag runt halv 11 av att mina systrar sprang runt, hoppade i sofforna och på golvet och skrek ;o haha . ja bah men ta de lugnt, geeee er , de bah ; klockan e faktiskt halv 11 , du ska inte sova mer " haha så sööta. <3
Men åkte buss hem med mormor, och vi gick in i en affär och köpte lite smågodis, mumsigt. <3
så nu sitter jag här hemma och funderar på att ladda ner några bra filmer och äta godis och ta de jävlit lugnt, och njuta av helgeeeeen, och sooova mycket ;p .. är fan trött hela tiden ju :O dunno why ..

Åker till London den 30 Mars :) och stannar där typ en vecka, fan vad jag längtar, ska bli så otroligt kul och jag med min engelska ;) skulle ni allt vilja höööra vaaa^^


hejsvejs sötnosar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0