160109

Helluuuuuh <3

Idag har jag vart i skuUlan, en långtråkig dag, somna på lektionen idag igen som igår.. (: Men sen hade jag en ledarövning och de gick väl bra de, och efter de körde vi lekar "viskningsleken", den är faktiskt rolig ;D så gick från halv 9 till kl 15.50 ;/ på en freeeedag :S hur kan de gö så mot oss? aja , Men är hos morsan just nu dårå, ska väl äta lite smågodis, för det var ett tag sen sist.. Imorgon kommer mormor och då ska vi äta gött, sen ska ja hem och göra något :)<3 .. Måste också plugga till en massa prov :/ aja, det ordnar sig nog får man hoppas. <3
Mamma och alla andra säger att jag gått ner jätte myyycket ;o .. de tror t.o.m att jag bantar rejält och sådana saker.. Men bantar gör jag inte, kan bara inte äta lika myycke längre, mår bara illa så fort jag äter ;p .. memen , sånt är väl livet, men jag tränar ju också kan ju va därför med :D

*Längtar tills vi ska ses igen, saknar dig . Pusssssar. <3 *


// Eraaan EllyBelly. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0