140109



Tjululu :D <3

Sitter här med Emmz, <3  vi är skiiit tröttta, jag har haft en lektion "skapande verksamhet" fan trodde att ja skulle dö, somna ju typ xD .. not good. Igår natt när ja skulle sova så kunde jag inte andas, låg där och verkligen försökte, det kändes skit konstigt och tungt att andas :S vene varför riktigt men aja .. Sen så råka jag vara lite klumpig, jag ska ju egentligen upp 05.45 , men istället så hade jag ställt klockan på 06.45 , så ja vakna då och försov mig ;/ Så ringde farsan och bad skjuts av honom, men istället så skulle hans kompis komma och hämta mig kvart i 8 , de var bra för då hann jag i alla fall göra i ordning mig lite grann =) .. Är man blondin så är man ;)  hhe nejdå.
Vi har typ 3 lektioner kvar, ;/ vi börjar nästa lektion 10.20 , "Hälsopedagogik" .. hmm, där kommer man verkligen kunna sova, för där är det inte direkt roligt , och alla skolkar nästan från den lektionen :S men inte jag dårå, bättre att gå i skolan och få en utbildning tycker jag =) en att ta studenten med alla IG. yesyesyes..
Men vi ska väl typ snart dra och ta en ciggis, myyyys med min brud ;) <3

Idag ska jag vara med Daniel, =) vi ska se på skräckisar och typ mysa och massa sånt. härligt de =) <3


/ EllyyyyY . <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0