120109

Tjuhuu!

 - fått veta sämsta schemat :/

Jag försov mig :/ så ska snart springa iväg till bussen, den går om en stund! Men inte konstigt att man försover sig när man inte kan sova? jag gick typ och la mig vid 23-00 tiden :/ och sen så läste jag lite för jag var pigg, sen så när jag hade läst klart så blev jag skit pigg igen och bara låg och tänkte på allt mellan himmel & jord alltså ;o aa och sen vakna ja men innan de kolla jag på klockan och då var klockan runt 2-3  tiden ;/ .. aja,. sen så vaaknade jag ganska nyligen, & måste strax skynda mig iväg till bussen för att åtminstone hinna till skolan till nästa lektion som vi ska ha "NaturKunskap" .. ajsan . <3  aja, sen så blire lite plugga när jag kommer hem och kanske träffa en massa kompisar =) vi får se vad man orkart hihija, <3


/ Elly, here im <3 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0