090109

Heeejsan ;D


Kom hem för ett tag sen, först var det skola ;S vi hade en lektion på typ 50 minuter, sen lång rast sen en lektion på 20 min sen sluta vi :S orka, aja, så ja och emma åkte upp till stan vid 11-12 tiden, och jag köpte en skit snygg scarf, tröja och nya leggins =) och sedan gick vi och fikade  ;D och sen kom jimmy & då gick vi tre till siba, jag blev skit yr fan jag hatar min jävla yrsel alltså, faan ;S orka ha såhär hela mitt liv? kan ju fan inte göra ett jävla piss , för då ska ja såklart bli yr och dö... men jag fick hålla i emma medan vi gick dit ;D sedan så åkte jag hem vid 3-4 tiden, och duscha och massa sånt.




Msn funkar inte :S .. fattar inte varför, för imorse när jag försökte gå in på msn så gick det inte för man vart tvungen att ladda ner en ny msn tydligen, och då tog jag bort gamla msn och skulle ladda ner  någon ny msn, men det gick inte. Men nu försökte jag igen och de går fortf inte? vafan sysslar dom med,  klagomål. Är inte beroende eller så, men måste endå in för att göra en sak som handlar om skolan och sen vill jag vara inne, vad mer kan man göra? jag orkar inte göra någonting just nu faktiskt, <3  Sen har farsans kusin kommit, och hans barn? eller något, de är 2 st haha men dom är tysta som möss =) Så de ska väl dricka lite och gosa?


aja jag är faktiskt hungrig nue =( .. Men ska  äta något snart i hope.

* Jag tycker om dig jätte mycket & du vet vem du är ;D hihija  *

// Eraaaan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0