050109



hallåå hallååå! =)

Var hos morsan igår tills idag, men åkte hem vid 13.49, för skulle åka buss tillsammans med tobbe, vi snackade och lyssna på en massa låtar,  hääärligt det! hihi jaja.. Och jag längtar som fan tills det blir åland, fan vad kul vi ska ha allesammans, och få minnen tillsammans, det kommer att bli en dag att minnas alltså!! <3 

Just nu äter jag maaat, gott, faktiskt hungrig,

aja, jag kan fortfartande inte sova,  sov ju hos morsan, och där brukar ja kunna sova lätt,  satt vid bärbara datan en stund och snackade med daniel, och blev rätt så trött så jag tänkte aa men ska väl försöka sova nu i alla fall, de kanske går. Jag la mig i soffan och tänkte sova, men alltså jag låg och vred och vände mig och höll på och var klarpigg igen alltså:S jag fattar inte vad det är för fel. Men tillslut så somnar jag , hmm  kl 4 på natten elr?  Men sen vaknade jag av mig själv 09.33? och sen 10.33 typ? och sen aa var ja väl rätt så pigg när ja legat där och dragit mig en stund ?  Men orka om de ska va såhär när det är skola, liksom somna runt 4-5 och gå upp kl 6 för att det är skola? men har bett emma att ringa och väcka mig på onsdag xD .. Och liksom, ja kmr ju försova mig jämt, och ja kan liksom inte dygna vareviga dag? fan man dör jui tillslut, och de.. ja har inte vänt på dygnet eller så, ;S ja lägger mig tidigt men somnar skit sent och vaknar tidigt av mig själv som jag aldrig brukar göra? ååh, men om det är så här hela veckan ska ja fan kolla upp de :S elr?


"Kan inte sluta tänka på dig, du är så sööööt och jag tycker om dig :) <3"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0