would you hold my hand.

Hej sitter och lyssnar på lite musik, från en film och sen eric clapton - tears in heaven! Den är så himlans fin alltsåå!
& så tänker jag på lite grejer som får en på sämre humör och de här låtarna ;/ .. ajsan dårå.

Idag gymmade vi på idrottslektionen, känner mig stolt för jag tränade väldigt hårt tycker jag (: fast det var bara typ en timme men det var endå skönt, efter allt man ätit i helgen :O kossa alltså. vi hade också test grejs på svenskan och sen kunskapkontroll på teckenspråken, känns som om vi bara hade en massa prov idag ;p
Men nu ska jag väl typ, jag vet inte men lyssna på lite musik och sen kanske sova (; ..
Ny dag imorgon & nya tag!
Men ni får ha de så bra så hörs vi imorgon i alla fall (:


 Pusshejjs / EllyyY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0