090210

Sitter i skolan, nyss haft teckenspråk (: <3 ..  Vi fick veta vad vi fick på Kunskapskontrollet, jag fick i alla fall Godkänt (: <3 .. Men det gick ju inte så bra, men på de flesta fick jag mycket poäng så jag fick i alla fall Godkänt så det varväl bra ;D ..  idag vaknade jag klockan 0635 fast ja skulle upp 05.45 .. dåligt ju :( men jag hann i alla fall sminka mig lite snabbt och torka mina byxor  som fortfarande var blöta, tvättade de igår så! men aa .. sedan vart jag tvungen att typ springa till bussen, men jag hann med den (: men den är alltid så jävla seg ju? .. för började kl 08.00 , och bussen ska komma fram 5 i 8 , men jo visst. åker ju direkt buss så!
aja , nu ska vi snart ha idrott, hoppas att vi har typ gym eller spinning eller något sånt, för kan fortfarande ej va med på bollekar,  både jag & emmz, kooomiskt xD man kunde tro att vi bara driver för att vi ej vill va med. men så är de inte, jag har yselproblem ( ingen balans ) och emmz har problem med axeln..Så jaja  vi får väl se hur de blir (: .. jag kommer i alla fall vara med på uppvärmningen och sedan gymma om man gör något som jag inte kan vara  med på..Måste ju komma i form ;) <3 .. Och inte äta godis, förns på helger ska jag försöka med.. och inte dricka så mycket läsk helleer! Faast aa jag har ju gått ner mycket dårå men aa :) ..

Nu ska jag väl typ sluta, ska surfa lite grann till, och sedan ska vi väl dra, allt e så tråkigt har inga pengar eller något för att köpa saft eller nått sånt. Och vill inte fråga farsan heller eftersom han ska ge mig en massa pengar tills sportlovet...
men vet inte hur jag ska göra liksom, för på torsdag skaaaa jag ju till gävle till diiinis, och sedan på fredag blire ju uppsala med dina och sen träffa Madde där etc .. men alltså ska jag till stockholm innan det eller? jag måste snacka med Mie om det, för hon ville att jag skulle komma upp så får se hur vi gör.. men det ordnar sig nog, ringer  henne nån gång i veckan så att jag vet när ja ska beställa biljetter och om..

haha igår titta jag på bäääästa serien, two and a half men ;) <3 ..
haha alan skulle "flytta" till sin tjej , så Charlie snackade med deras morsa..

- men han kommer alltid tillbaka.
- du borde döpt han till herpes !

eller om han sa ; han är som herpes" något av de i alla fall.
 hahhahaah ;´D skööna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0