090211

sitter här i skolan och har nyss haft skapande fittverksamhet igen.. en massa planering för vad som händer veckan efter sportlovet hmmms.. hann inte skriva i morse, eller jo men datan vägrade ta upp blogg sidan ;/ så blir att skriva här ;D .. Vi har snart Hälsopedagogik så ska göra färdigt en grej om barns utveckling, och man behöver ej gå till klassrummet så ska sitta vid en data och jobba om det. hmm, har lite till att göra, men ska lämna in den på Fredag.. Sista dagen då.
& så måste jag lämna in mina ivval till åkurs tre ;p .. Alltså man ska ju bestämmma vad man vill ha för något när vi börjar trean ;p för lektioner och så i alla fall.. Så gör väl det när jag kommer hem till morsan eller någonting, hoppas att jag kan få tag på en dator och skriva blogg där med jue  ;p .. aja  idag blire pluggplugg&plugg tills provet imorgon, verkar vara ett as stort för man ska plugga till skit mkt ;o jag kan fan knappt hälften,  de där vägrar gå in i min hjärna.. jaja..

Dagens roliga historia ;´D  ;


 " Mannen var ute och provkörde sin nya sportiga Porsche.
Han fällde ned taket och tryckte på gasen. När han körde över 120 såg han blåljus bakom sig.

Han hade blivit något fartblind och tänkte att polisen kan aldrig köra ikapp honom. Han tryckte gasen i botten, men när han närmade sig 170 började han att tänka, "Vad i helvete håller jag på med?" och då stannade han vid väggrenen.
Polisen kom fram till bilen med bötesmappen i handen.

"Det har varit en låååång dag, mitt pass är snart slut och det är dessutom fredag den trettonde. Jag har ingen lust att börja trassla med papper. Jag släpper dig om du kan lämna en förklaring för fortkörningen, som jag inte har hört tidigare".

Mannen tänkte 2 sekunder och svarade,
"Min fru lämnade mig förra veckan, hon stack iväg med en polis. Jag trodde att han ville lämna tillbaka henne".

Polisen önskade mannen trevlig helg. "

Den var rätt så skön faktiskt :) .. men ni får ha en bra fortsatt morgon så hörs vi senare bejjbs ..

Puuuuuuuuuuuuuuuuuussss / Ellz. <33


Kommentarer
Postat av: Amoor

hahahaha faktisk den var rolig :P

2009-02-12 @ 02:13:34
URL: http://amoor.blogg.se/
Postat av: Leslie

haha den va roligt =)

2009-02-12 @ 02:15:16
URL: http://les

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0