090222 - hemma igen.

Kom nyss hem från min färd nudå.. Satt i ett tåg i tre & halv timme ungefär, tåget var lite försenat åså..
Det har varit både bra & dåliga stunder där borta..
& har nog inte gjort så mycket speciellt förutom träffat en massa underbara folk både i Sthlm & Gävle.
Mie,Kenny,Chriss,Sabine,Nattha,Linda,Angelica,Jocke,Dina,  & en till ;p .. Stort hjärta till er.

Jag är så trött på att man föväntar sig något så himlans stort, men sen skiter det sig så otroligt mycket.. Jag ska ALDRIG tro & hoppas eller förvänta mig någonting längre, jag ska ta dagarna som dom kommer och aldrig planera något speciellt i förväg. Har jag bestämmt mig för i alla fall. Så jag är lite små besviken på det här, men aja jag har i alla fall vart borta från örebro i typ en vecka nu, jääävligt skönt kan ja lova & de var inte skönt att komma tillbaaka :( .. tråååååk, men såklart kul att träffa mina vänner nu igen, <3 Men aja, jag ska nog hoppa in i duschen det kan behövas, ska pröva den fiiiiiiiiiina klänningen jag fått av Dina, se hur den passar åså.

Jag tog inte så mycket bilder där borta, bara några få, Men tänkte att jag tar in lite av dom bilderna nu i alla fall. <3

Ska inte till skolan imorgon, så jäääävlans ont i ryggen och magen att det inte är sant, men ska ju få mens snart så kan vara därför, och + att jag fortfarande är sjuk, så får väl vara ledig imorgon och se hur det går sen, måste egentligen till skolan på tisdag till teckenspråk lektionen och en massa viktiga saker, men ska ja gå då fast jag e sjuk?  jadu vet jag inte en i alla fall, men imorgon går jag inte.

BILDER:






Vart rätt så mycket bilder ;D men tog inte så mycket som vi brukar. ;p .. Men skulle tagit bild på Angelica ju =/ haha . & tog inte kort på alla ja träffa. <3 men nästa gång dåru :D

cya <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0