So smart bitch.

Jag vet fan inte vad jag vill längre, så jävla osäker på allting, åååååååh.. Hur ska jag veta? jag vet ingenting längre. Allting känns så jävla knas endå:S Vet heller inte hur jag ska göra..
 

Idag träffa jag i alla fall Danne en stund, sen träffade jag lite senare på kvällen Tubbe&Eve, vi typ mest rökte lite och snacka sen drog dom hem! Sen har jag snackat med Elin rätt så länge i telefonen, vi har en massa kul :D ska ringa henne igen om en stund har jag tänkt mig!  Vi ska ses imorgon också, en massa mys bruden! Men måste dygna med henne och jag e skit trött alltså :/ .. Men ska vara vaken ett tag till i alla fall för hennes skull, för hennes kille kommer hem från jobbet vid 5-6 tiden på morgonen, så ja ska väl lägga mig om ett tag i alla fall! Känner mig helt slut!


Men vi höres lite senare! Puss på skinkan!


 + jag e så jävla förbannad på er, fan finns ni för? skaffa er ett liv era jävla idioter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0