halo.

Har precis duschat.. skööööönt (: nu är man fräsh igen i alla fall;) ..
Är hos morsan, så har fyllt i mina IVval tills trean ;p .. för ska lämna in dom imorgon eller på torsdag, kan inte lämna in dom senare i alla fall.. Så snacka med Emma förut i telefonen medan vi båda två snacka om vad vi ville ha för lektioner. Så vi tog rätt så mycket likadant ;´D .. vi är som vi är!
Så om en stund ska jag börja plugga , för har prov imorgon, rätt så stort? och sen inlämning, mor måste hjälpa mig, för vet inte om jag ska lämna in den hemska novellen jag gjorde eller om ja ska skriva om när jag var liten? får se..
men har i alla fall rätt så mycket att göra så idag och imorgon blire pluuuugggg, och sen en vecka ledigt :D .. men aa veckan efter sportlovet har vi prov igen ;/ så måste endå plugga lite på sportlovet, så tycker jag inte att lärare ska få göra... uschnej..

Men nu måste jag dra (: .. måste  plugga satan av mig ;/ och sen kanske mysa med dom häääääär ;> ..


Puuuuuuuuuuusss / Ellyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0