slut på rubriker.

hejsan! Idag har jag bara tagit det lugnt eftersom jag typ e förskyld och min hals dödar mig ;p.
Men har frågat farsan om han kan köpa gooood glass när han går till affärn och de ska han :D ..

Igår när vi färga mitt underhår svart , efter gick vi till affärn och köpte blondt hårfärg, ;p till maxi alltså.. Sedan så kom karlsson på att han också ville färga håret, så då gick vi ner en gång till,   :/ jobbigt läge alltså.

Hehe men håller på att tvätta en massvis med kläder som jag ska ha med mig när jag åker bort, och då blir jag borta enda tills Måndag veckan efter, alltså v9 :P..  Men ja vetej när ja åker en, de kan bli imorgon eller på tisdag ;p .. om ens ;p..

Men nu ska jag typ tycka synd om mig själv här med en massa "vänner" avsnitt ;p .. och jag e så suuuuuuuugen på GLASS, give me? . <3


You are the sunshine every day, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0