read ;D

haha hejhej igen  :D ..
Sitter här med emzan, min kk :)<3 .. vi har nyss haft Förskola,skola & fritidshem!
haha jag och hon har en rolig humor, så vi började as garva för ingenting, ska berätta, ..
Alltså jag satt och rotade i min väska medan min lärare pratade och höll på att ta fram papper som vi skulle få :

- Jag älskar att ha mycket papper! Nu ska ni få en sån, en sån och en sån!

så kommer min dumma kommentar :
- Och jag har en tampong!! :D

"för då hittade jag en tampong i min väska"

och sen fråga ja om emzan ville ha xD hahaha ,


fan alltså det lät faktiskt jävligt roligt när det hände, så vi börja skratta ett tag =)


ha de bäst så hörs vi sen, blev tvungen att säga dethär :D <3 .. Nu ska vi gå till min mentor så att jag kan lämna in min ledighetsansökan , ska ta ledigt den 30 mars tills 3 april, eftersom vi åker den 30 mars till London, men tar bara ledigt tills den 3 april, för när vi kommer hem den  6 april så äre påsklov!

puss på röva / Elly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0