pyssss

 Saknar sommaren ! <3


Idag har jag gymmat, känner mig faktiskt stolt ^^ jag gymmade hårt på idrotten,   och nu har man ont i sina armar och ben :/ menmen, träningsvärk imorgon=) men till något bra ju..
Hade en tråkig dag i skolan idag, menmen, måste ju gå så, men nu är de äntligen heeeeeeeeeeelg, skönt, då kan man äntligen få sova ut, men .. jag måste också plugga en hel del :/ prov och sånna saker nästa vecka, allt innan sportlovet ju :/ .. Men v8 blire sportlov, då ska jag åka till gävle och träffa Dina & kanske Angelica? och sen några .. Sen for vi till sthlm och träffar Mie och dom, & så har vi de väldigt trevligt sen for vi till uppsala och träffar Madde och gosar gärnet, och sedan åker jag hem, låter perfekt tycker jag! Men vetej vilken ordning de blir med uppsala och Sthlm, men aja, får se hur och vad vi hinner med och känner =) Så bara en vecka kvar och ett par dagar typ, läääängtar! heh ! & då kommer jag skriva blogg så fort jag får tag på en data, kanske inte tusen inlägg varje dag, men något kanske de blir (: för man ska ju umgåss då och inte sitta vid datan (:

Men aja, vad ska ni göra i helgen då?   nån som har lust att ses?


*Hoppas det blir bra, det får inte hända :( <3*


 / Ellyyyyy <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0