melikeyou.

plugg, plugg & ennu mer plugg :S har två prov, och 2 inlämningar denna vecka :S 1 prov och 1 inlämning på torsdag och 1 prov och 1 inlämning på fredag! Orka liksom? men det är ju snart sportlov det är ju därför!
På sportlovet Antar jag att jag först Ska till sthlm och träffa Mie :) och sedan på torsdag bär det av till Gävle för att  träffa Diina, och sedan på Fredag blire uppsala och träffa Madde. Sen kommer jag hem på Måndag, det blir skönt i alla fall. <3 ..
Men imorgon funderar jag på att åka till morsan och träffa henne och mina systrar! Ska smsa sen ikväll om jag ska dit, men jag antar det! <3
aja nu blire ennu mer plugg och sen något mer avsnitt av Vänner, och sen kanske lägga mig i sängen och sova lite tidigare för en gång skull? så ja inte försover mig igen ;p .. & jag är skit trött alltså, :/

Jag vill träffa han på torsdag eller på Lördag ;/ <3 .Jag saknar han jätte mycket =) <3 & tycker om han skit mycket! Men hoppas i alla fall.


Alla hjärtans dag på lördag, vad ska ni göra då? =)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vara med min kille :) jobbigt att du har massa skolarbeten. Det går nog över snart ska du se.

2009-02-11 @ 07:20:37
Postat av: Dina

de ska bli kul längtar efter dig<3



på alla hjärtans dag ska jag va med jocke vi blir tillsammans då på riktigt :D<3

2009-02-11 @ 08:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0