mamma mia.

Fyfan alltså, nu är jag kokhet av ilska, men aa ja kan fatta att hon inte kan bete sig som en vuxen, hon är ju 15 i hjärnan, och har bara 15 åriga kompisar fast hon är 18. I alla fall, fyfan va ja är arg på alla jävla fittlögner du säger? seriöst, kan du inte se skillnaden mellan sanning och falskt? :S herrejävlagud alltså. & jo ja vet jag var inte så jävla glad hela tiden men hade kanske skäl till det.. Men nej då sägeru en massa ; åååh bara ja kom på ideer" konstigt då? du bor där, inte jag.. Sen en massa jävla skit, så jävla falsk? tycker fan synd om dig, men nu ska ja inte slösa mer tid på dig :) Ha ett bra liv, du har i alla fall förstört mitt ska du veta, trodde du var som en syster för mig? men nej, hade tydligen jävligt mycket fel, borde litat på dom i örebro, dom talar fan mkt mer sanning en vad du nånsin kmr göra ..


Idag fick jag gå hem från skolan, för jag sa till min mentor att ja inte orkade mer, och han sa att ja inte alls ser kry ut och ; och du elin, var hemma imorgon också förgudsskull om du känner likadant  som idag " för han såg typ hur varm jag var och ja kunde knappt prata eller något, asså ja var helt röd i ansiktet. Så ska ligga hemma imorgon, men kommer i alla fall på torsdag de måste jag!  Men men , nu är jag hungrig och arg känner jag! :) Elin kom nyss förbi mig igen, och vi ska bara röka cigarr en gång för att fira hennes förlovning åså, och det var mig hon ville fira det med :) världens gulligaste brud ju <3


Vill bara säga ett stort tack till alla mina nära vänner som bryr sig, jag älskar er så förbaskat mycket. Tack för att ni finns,. <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

kikar in och säger hej!

2009-02-25 @ 03:15:17
URL: http://babybabybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0