kommenetra ;)

jag kom och tänka på en sak.. Jag kollade på lite saker i datan & då kom ja och tänka på en dikt jag gjorde i sjuan när jag var tretton år ;D att fortfarande komma ihåg det är good tycker jag :) .. är ju 18 så, och fyller 19 i år ;p..


"Det är mörkt ute.
 Jag ser dig inte.
 Det enda jag ser är din skugga.
 Jag hör hur du andas mot mig.
 Du försöker säga förlåt.
 Varför svek du mig?"

 Vad tycks?  alltså den kanske inte är sådär bra och så men jag tyckte det i alla fall för ett par årsen, ;p  och det är kul att komma ihåg en dikt som man gjort och som många tyckte om då, min lärare tyckte att jag borde vara med en tävling som skulle komma, hahha kanske försent nu ;p haha har inte ens någon fantasi nu så ;p

Dagens roliga historia :

" Mamman till sonen:
- Jag har hört att du börjat svära....
- Jaså, vem har sagt det om jag får fråga?
- En liten fågel viskade det i mitt öra!
- Och dom jävlarna som jag har matat hela vintern!  "

/ eran Elly. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0