ingen rubrik!

Sitter här hos mor min! Fixade pass förut på stan idag! (:
Sen köpte jag en sprite, och sedan åkte vi till Brickebacken, jag somnade typ i soffan efter maten xD men sen väckte dom mig och sa att det var dags för att äta Äpple paj, muuuums!! Min favorit, jag älskar mormors äpple paj faktiskt, men den här var god den med (: Tycker ni om äppel paj eller någon annan paj mycket? (=

Nu ska jag väl snart gå och sätta mig i soffan och umgåss med de andra eller titta på tjatskåparnas uppvisning som dom ska ha ;o .. Men kommer hem imorgon, men kommer nog inte sitta förns senare på kvällen!

Men i alla fall, lång skoldag imorgon. Från kl 08.30 till kl 15.50 ;( sen hem och allting och fiiiiiixa liiite .. :*

Men nu vet jag inte vad jag ska skriva, så jag bara babblar på nu känner jag ;p men har ingen aning om vad jag ska skriva :D     

Kommentarer
Postat av: Ronny

Hej! Det här var nåt nytt? Ser bra ut tycker jag. Undrar om man ska återkomma eller ägaren kanske redan är ilsken för man stigit in här alldeles objuden. Hmmmm. Ja,ja ha det bra ändå.

2009-02-27 @ 02:14:14
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0