i see you looking.



jag sitter här hemma och fryser och äter pigelin (: haha klart jag fryser dååee ;o .. kom och värm mig, du vet vem jag menar =) ..
Mie ringde mig förut och ville prata, gud vad kul det var att få höra hennes röst igen, saknar de där borta fan!
så vi pratade lite och skratta=) hehe myyys, .
och liksom, kom och tänka på en sak... Jag ska ju till gävle och hälsa på Dina på sportlovet, vet inte vilken dag än men det kommer, måste planera lite mer först.. & då ska vi vara där i någon/ett par dagar, och sedan for vi vidare till uppsala och vara där i någon/ett par dagar, och sedan tänkte jag att ja & Dina kunde åka upp till sthlm och hälsa på Mie och dom? fan vad kul de skulle bli alltså, skulle bli så underbart! Men grejen är den att de kommer kosta så himlans mycket pengar, jo ja ska ju få pengar av farsan och så, men så mycket vet ja inte om jag kommer få, men får väl försöka, jag har i alla fall 200 kr, och sedan behöver jag ett par hundra till av honom, för de kommer kosta att åka så mycket alltså, och krogen kostar ju endel också! Men vill iallafall träffa Mie och de när jag endå är i närheten, och om vi inte har mycket pengar så får vi väl bara gå ut och ta något litet då xD + jag har ju en vodka flaska här hemma, fast den ska vi nog ha i uppsala och partyparty! Men det är en sålänge funderingar, men ska snacka med farsan lite och se hur mycket pengar jag kan få av honom så får vi se hur mjycket allt kostar och så, ska nog isåfall beställa tågbiljetter lite tidigare, typ snart så att de kanske blir billigare heh (:

Försöker fixa min blogg lite, lärt mig lite nytt men jag e inte kunnig på detta xD .. hehe

Puss och ha de så bra så hörs vi senare.. // Elly.


Du är underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0