hemma igen.

 Bildbevis ;D

kom hem från åland för ett tag sen =) jävligt mycker hände och vi fick många nya vänner och jag orkar inte skriva om allt som hände =) .. men roligt hade vi, först sjöng jag,mogge&tobbe karoke, eric clapton - tears in heaven " fanns ej den låten vi ville sjunga, vi sjöng i otakt och så men så blire väl när det är mycket folk som tittar ;p sen senare sjöng jag,tobbe,eve och oskar en annan konstig svensk låt, hahaha ;p och då var det ennu fler som tittade, men de var väl roligt det (: sånt gör man inte varje dag direkt, och vi skaffade fler vänner etc ;p  aja roligt hade vi, saknar åland redan :/ men så är det ... men ska väl dit snart igen eller något.  hihi jaja (:  mysigt värre..

nu ska jag väl typ packa upp etc, och sedan plugga lite och sedan soooooooooooova <3<3<3



 tyckerom, <3



 / Elly.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0