hellööö.

Idag gick jag och Dinis & käkade i en pizzeria :D Fast vi kääkade pommes & hambrugare, väldigt gott :D .
Sen han som jobba där var schysst och rolig xD ..  Han börja typ ragga påå mig :S men jag sa att jag har "kille",  för aa jag tycker ju i alla fall om en som säger att han tycker om mig? .. aa men i alla fall, sen han bah vill du åka bil? ja bah ehm,.. nee . han bah men du måste ju komma ut när du är här i gävle tills måndag.. Ja bah ja men alltså vi ska ju kanske på nattklubb imorgon  Han bah aa men kom hit vid 8-9 tiden så kan jag skjutsa in er till nattklubben i Sandviken? .. Dina bah aa  ska tänka på saken ;p hahha, får i alla fall skjuts dit, slipper vi åka buss ;p ..Kompisar kan man ju alltid vara. 
Sen gick vi jäääättte långt , vi skulle gå en liten promenad till Jocke ( dinas kille ).. Påvägen så kom det två personer springande bakom oss, vi bah WTF? förföljda xD .. men dom fråga bara om vi har cigg sen sa dom välkomna till Storvik.. ja bah ; taack =) "  mupp ;D

Men idag ikväll ska vi väl typ se på skräckfilmer med Jocke ;p  The Grudge 3 i alla fall, sen kanske mer, vi kmr kissa på oss och bli som barnungar alltså .. Systrar allt för lika ;D <3 ..

& imorgon blire en nattklubb och bara ha de mysigt jag & Dina =) <3

Men nu är jag godis sugen känner jag :/  aja, har nog inte så mkt pengar till godis, måste spara tills imorgon, aja.



saaaaaaaaaaaaaaaaknar dig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0