hatar falska personer.

Alltså jag är så jävla trött på vissa folk! Jag kan inte förstå mig på hur vissa tänker och allting. Folk kallar sig "vänner" men visar sig vara tvärtom. Tänk er, man sitter och pratar med en "bästa vän" och bestämmer skit roliga saker, SOM BÅDA TYCKTE,  (  vad jag trodde ) och sedan ändrar den personen sig totalt och säger ; jag ville inte ens det, bara du som ville det" och vissst, jag kan respektera om det är en "familje" grej att det inte går, (men varför sitta och ljuga? okej vi kunde kanske gått på bio, badat vad som hellst, men nej, inget ville du. ) och sen när man kommer hem så visar det sig att den personen inte ens ville ha mig där? hur fan kan man sjunka så jävla lågt och vara så jävla falsk? bokstavligt talat? fyfan vad jag är trött på sånt jävla skit, jag är så jävla arg, jag kokar fan, men jag är nog mer ledsen/arg, eller snarare besviken...  Orkar inte slösa mer tid på falska personer, jo jag älskar dig, du var som en syster för mig. men vad  betyder det för dig? och joo, jag förstår hur det är att vara nykär och allting sånt, jag har själv vart det och "ÄR" det... Men varför sitta och var så "glad" över att jag ska komma, och liksom varför sitta och säga ; snart ses vi" om du nu är så nykär och inte orkar vara med din kompis?  man kan fortfarande träffas, om du hade kommit till mig och jag var med "min kille," så hade jag vart lika glad och verkligen velat vara med dig också, men nej inget funkade! ni bor förfan i samma stad, du&jag träffades kanske, 1-2 gånger per år? seriös, ge dig.... Nämner inga namn, !

watch out bitches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0