happyday

Hej idag har jag vart med Maria, men vi har inte vart sådär pigga ;/ .. vi sov liksom från 4-5 på natten till kl 10.30 något .. menmen (: .. Vi har inte gjort så mycket heller, men de behövs inte för det är alltid kul med den där kvinnan :)<3 .. Men vi tittade på en gammnal wallander, men vi pausade också emellanåt om vi skulle göra annat, sen har vi dunkat musik så att båda vi fick huvudvärk. & jag tror att jag börjar bli sjuk? yr,känner mig varm och as ont i halsen? orkar ej dricka något( inte ens vatten ) för då känns de knas :/ .. menmen, ska kanske vila ett par dagar så går de nog över tillslut (: innan torsdagen i alla fall. annars åker jag dit endå ;) <3 Men krångel att byta tåg när jag ska hem från uppsala sen? sånt fattar ju inte jag :/ kmr gå in i fel tåg eller något, kommer säkert inte gå tilll örebro, kanske från örebro ;´D .. Dumma jag, alltså ;) .. menmen det ordnar sig, måste nog boka biljetter nu så de inte blir så dyyyrt? jajajmensan, kul ska de bli asså!
Men nu vet jag inte vad jag ska göra, jag ska väl typ ta det lugnt, och sén lite senare ikväll ska jag färga mitt underhår svart igen :) massvis med snyggt tycker jag?  för det känns så naket att bara ha blondt hår :/ så de ska bli snyggt att ha svart igen i alla fall (: Ni kan få en bild på hur det ser ut senare ikväll när jag färgat och sånt ^^ ..

Men ha en toppenbra alla hjärtans dag nu, (:  Vad ska ni göra?

Festskämt ;)   ;
Han sporde försiktigt sin hustru:
"Jag förde väl inte mycket väsen av mig när jag kom hem från festen igår kväll?"
"Inte alls," svarade hustrun. "Du var tyst som en mus, men de två som bar hem dig förde ett himla oväsen."


saaaaknaaa. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0