god morgon=)

kom nyss hem ;p  jag hade så jävla tråkigt så jag åkte till västhagen kl 12 på natten och träffade Maria som jag inte träffat på år? så vi satt under ett tak fast endå uuute, tills runt kvart i 2 , och sedan så cyklade jag eeeenda hem igen :/ .. fyfan, jag kände ingenting i kroppen, det kändes som om mina fingrar skulle gå av närsomhellst :S .. gör fan fortfaarande svin ont, hade vantar men mina händer blev endå lila, aaaaajsan !! Men det var i alla fall jätte trevligt att Träffa Maria, hoppas att vi ses snart igen gumman =) <3  fick lite motion iallafall, cyklade liks till västhaga, och sedan tillbaka! och nu ska jag nog lägga mig under ett täcke och ta de lugnt med kanske film?  önskar bara att du var här och kunde värma mig :)<3

Men vi hörs senare, pussar / eran <3



 måste säga en sak, snackar med emelie nu ,  och vi snackar och de om en viss person,
emelie - hon har i alla fall fått hår på skallen nu !  hahahahah  ^^ om man vet vad och vem vi snackar om så fattar man skämtet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0