god kväll gott folk. ;)

Sitter här med mupparna(: .. Jocke och Dina alltså, riktiga muppar(: ..
Vi tittar på "du är vad du äter" haha , och ja sitter och äter godis medans :D ..
För ett tag sen var vi ute och träffade Angelica och hennes kompis, äntligen träffat dig ju :) även om vi inte snackade sådär jätte mycket, så var det endå kul tycker jag ;b <3 ..
Ihelgen ska jag&Dina deeeeejta med varann ;) vi ska göra oss fina och gå ut & äta och kanske dricka något ;p ..
Bilder kommer när jag kommer hem på Måndag kväll, tror jag, söndag eller måndag kväll, vi får allt se =) <3.
Men det ska bli riktigt mysigt att vara här nere i Gääääävleeee, och nej vi örebroare säger inte Gävle roligt som folk säger och tror :/ <3

Det är jätte kallt ute ;o trodde vi skulle dö av att stå där ute och umgåss i timmar ;/

Men nu ska vi väl typ snacka vidare ooch flumma lite grann :D Puss på röva.

p.s ; saknar dom i sthlm faktiskt. <3



saaaaaaaaaaaaaaaaknar dig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0