god kväll ;D

Sitter här bredvid nathalia och Linda.. Vi typ gör ingenting, vi är skit döda alltså.. jag tänker på en massa och dom med tydligen.. Jag kommer sakna Mie,sabine och de här nere som fan :/  Dom är guldguldguldguld . Men vi kanske ska ner om ett par helger igen och partajja med dom lite grann, Mie ville det så hon tyckte att vi bestämmer det och att jag inte har någon talan :D haha sööött ju .. menmen .. Kommer i alla fall sakna dom här nere. Älskar er mycket. <3

Men imorgon blir det att fara vidare.


 Idag förut när jag,chriss,linda & natta gick en lååååååång promenad, tyckte vi, eller aa det var kallt därför vi tyckte det. men då var de läskigt, för det var så mööörkt ute och ja vet inte vad xD .. så vi vågade inte gå in i skogen som vi tänkte göra.  :/ .. Du borde varit här ju :D <3



jag är så jävla trött på en person.. Han styr och bestämmer hela jävla tiden och han har jämt rätt, enligt han. och äckligt lat.  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0