Fredag den 13 idag.

Fredag den 13 idag alltså. Men för mitt stjärntecken ( skytten ) står det att de ska vara en tur dag idag haha .. men jag vene om jag tror på att det är otursdagen idag ;p .. men jag minns en gång när jag var liten så trampa jag på en spik den dagen och vi skulle egentligen åka och bada men jag fick åka till sjukhuset :/ men hoppas de blir en bra dag idag då :D ..
Hade i alla fall nyss prov i Förskola,skola och fritidshem om 6-åringen ;p .. Det var en stor fråga och handlade mest ; vad skulle du göra blabla"  typ ;p .. Men jag skrev väldigt mycket om de motoriska,intellektuella, sociala & emotionella utvecklingen så (: Det går säkert bra, får i alla fall inte mindre än Godkänt ;p..
Hjälpte lite med Dinas blogg förut imorse, alltså jag tyckte det blev snyggt men aa (:

Nu ska jag och Amaal snart gå och keeeka något, och sen har vi lååååång rast och sen idrott fast jag ska inte vara med , börjar bli sjuk tror jag eller aa lite krasslig i halsen och så , så vill hellst vila lite. och sedan kommunikation, jag tycker om den kursen, alltså den är så intressant och rolig, det blir en bra slut på eftermiddagen egentligen, men alltså Kommunikation kursen är 2 timmar och 5 minuter, och det är kanske lite jobbigt, vi slutar liksom 15.50 på en fredag?
Sämsta schemat ever.

Men ha en trevlig Fredag Den Trettonde. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0