fairytale.

åååh jag stör mig på en viss människa, alltså .. Jag vet att det är hon, för vem annars är så jävla omogen och kommentera med anonymt? & så sjukt, så jävla ful människa, de finns ingen fulare människa, snälla nån? skaffa dig ett liv, så jävla omogen , seriöst , vääx upp nån jävla gång, va ingen jävla barnunge längre, ... Jag är vuxen och orkar inte leka med dina jävla fartyg , seriöst, så jävla omogen ;S bråkar för ingenting ha? get a life please. Betee dig som en vuxen istället, skitsnack är så jävla ute och barnsligt nu, kom till verkligheten tjejen, eller kan ja säga så?
Som de säger, du är omoget baarnslig och bråkar för ingenting !



Nattinatti era andra snyggingar :) <3


 / Elly, och bara din <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0