eurostoooooop.

Sitter här med Maria och vi håller på att färga mitt hår (: bloondiiee!

måste berätta en jävligt kul och pinsam sak som hände i Maxi förut :/ ..
Haha vi skulle köpa massor med godis och dricka, och sedan tänkte jag att gå och lägga allt i påsen medan hon stod och betalade. Då började det tjuta, om min väska .. men jag hade ju förståss inte snattat något, men då kom det typ vakter, och vi fick gå in till ett rum och så fick jag visa allt jag hade i väskan ;o .. Men han killen som följde med in i rummet sa att det kan bero på min headset jag hade där i, för min väska tjöt på åland också ;o  när jag skulle betala i tax freen ! :/ piiiinsamt värre :( <3

Vi har tittat på melodifestivalen, och käkat mycket godis, och alltså det är inga som sjunger bra nu för tiden :S så jävla sämst. Det var inga som var bra som sjung i melodifestivalen i alla fall! Kanske blir bättre nästa vecka ? ;p


Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusss / Elllyyyy <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0