Dag 1 i sthlm.

Hej nu är jag i stockholm (: inge snö här ens?..
Tog timmar att åka, tog bussen 14.05 , kom fram 16.40, kenny hämtade mig runt 20 över 5, och sedan fick jag hänga med han i lastbilen och jobba, sen åkte vi hem till Mie och var väl här runt 8 tiden :S jävligt lång tid alltså! =( .. men roligt, förutom min jävla hosta som jag hade alltså :S .. men det var jävligt kul att träffa folket här, fan vad jag saknat er alltså. <3<3<3 ..
Men ikväll ska vi se på The Grudge 3 och myyyysa, ska jag bli lika rädd som när jag var med dig Maria ;) ..

Men jag skriver kanske imorgon i alla fall, kuuuuuuuuuuuuul vi ska ha :D <3 Saknat folket fan.

Men vi hörs . <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0