090227

Sitter här i skolan och tänkte låna datorn en snabbis innan vi ska ha idrott ;p ska nog inte vara med idag ooooorkar verkligen inte! Men vi får väl se vad vi ska göra för nått etc. Men sen har vi en lektion på två timmar och 5 minuter med Kommunikation!  Den lektionen är väldigt rolig tycker jag :D ibland i alla fall, men över två timmar tröttnar man ju på isf :/ men vi får säkert sluta tidigare hoppas jag på, för måste hem & fixa lite åså innan!  Man kan ju alltid hoppas (A) ..
Men i alla fall, skulle bara kolla  bloggen & bilddagboken, så vi ska nog chilla iväg på lektion snart tror jag, vi börjar 12.40 i think! höhö.. vart äääääär du? Du är ju borta nästan varje dag ;/ .. gah! <3



Men vi höres lite senare ikväll tror jag allt (: 

Imorgon blir det att sola och pyamas party med tvillingen etc :D:D <3


"31 dagar kvar till London :D <3"


 *    och ett stort grattis till Mie i sthlm :) <3    
Hoppas att du får en underbar dag idag!    
Jagälskardig! *

Kommentarer
Postat av: Natta

Grattis till bästa Mie <33

2009-02-27 @ 12:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0