090226

Hej vaknade för ett tag sen, och fick typ ett tokryck, så jag trodde klockan var vid 8 tiden och att det snart var 09.20, så bah ; shiiit bussen går snart " sen ringde farsan, han skulle ringa ifall han kunde hämta mig elle ej, men de kunde han i alla fall =) men han bah ; vafan ska du vara i skolan en hel timme innan du börjar?"  ja bah vafan snackaru om? sen kollar jag noga på klockan och då ser jag ;p hahaha! menmen, bra att va i tid ibland ;) .. Men har i alla fall tatt på mig  snögga kläder och sen sminkat mig & fixat håret lite grann ;D ..
Sen kommer väl han klockan 9 något typ, men innan det kanske jag försöker få i mig frukost, och sedan titta på några vänner avsnitt ;p .. ni vet, har börjat från första avsnittet, i season 1, men nu är jag på season 2 ;p kommer ta tid, det finns 10 seasons, men alltså, jag ska typ kolla mycket på de  när ja inte har mycket att göra =) och det, typ nästa vecka nån gång, men kan kolla lite idag också :D kanske 1 eller 2 avsnitt sisådär ;D (Y)
Mwuuuuuuuuuuuuuums! Igår natt kunde jag knappt sova ;O vet inte om de var för att jag dygnade måndag till tisdag, och sen somnade tidigt iförrgår ( tisdag ) och vaknade runt 12-13 igår.. Men endå , så låg och vred och vände mig hela tiden, men tillslut vaknade jag, och sen när ja vakna i morse vakna ja av värsta huvudvärken :S:S ..

aja, idag ska jag till morsan, men först ska vi på stan och fixa pass till mig, så ska väl försöka dra runt 3 tiden, inte säker men ska fråga.. Troru man får gå tidigare om man ska fixa pass? ... får väl försöka eller? ;p

Mys bild ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0