090224 - Elin & jag.



Helluuuu! Kan inte sova :( .. vet inte varför.
Men i alla fall, tvillingen ska hänga med till skolan idag & vara med på lektioner ;)
Kul det ska bli haha, vi kmr vara helt färdiga och flummiga säkert (: <3
Vi ska gymma också har vi bestämt om det går som vi tänkt oss.
Sen efter vi vart i skolan, ska vi åka och sola lite (: Bruuuuuna forlife.
& gå på stan lite kanske, sen ska hon hem till sin kille och göra saker.
Sen ska vi ses sen efter om vi inte har somnat :D:D Haha nej de får vi inte göra gullhull.
Men i alla fall nu ska vi spela lite, och sedan träääna lite haha, och sen åka lite extra tidigt iväg till skolan ;p .

En bra dag i alla fall :)<3

P.s det är Tvilling som målat bilden på oss (;

" Elin och jag brukar ligga i samma säng, vi drömmer oss bort till en solig plats, till en  ljus sommaräng.
Elin
 brukar  vakna svettig om natten, & jag är brevid.
 & ELIN  tar min lem i sin mun som så många gånger förr.  "



Du är saknad. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0