090223 (;

Jag är sjuker :( <3 eller mest förkyld, men det är skönt att ta det lugnt idag i alla fall.
Så sov tills kvart i tolv idag i alla fall, och ringde och sjukanmälde mig ;p.
Sedan så snackade jag med morsan, & sen ringde jag försäkringskassan.
För skulle snacka om mitt underhåll, kommer få det i mars, 4 månadersframåt.
Så kommer få för dec,jan,feb&mars ;p ..
& det blir ju perfekt eftersom jag ska till London den 30 Mars så (:
Kommer jag ha myyyyyyyycket pengar & kul kommer det att bli :D:D




Men idag ska ja ta det mest lugnt, men ska träffa ElinPelin en stund idag.
För har inte träffat henne på väldigt länge så det ska bli kul,
men jag kommer ha på mig mycket varma kläder åså, så ja inte blir mer förkyld.
Vi ska åka till Annsofie och vara där en stund och sedan ska vi iväg till stan och sooola,
det kan behövas, jag är väldigt vit ;o & behöver bli brun :D
Men man måste nog sola mer gånger, men jag ska börja sola typ varje vecka och lite sisådär.
När jag har pengar i alla fall!
Men nu orkar jag inte snacka en massa shit! =) vi hörs senare när jag gjort dethär,
ska ringa och väcka ElinPelin nu tycker jag :)


saknar dig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0