090220 - Andra dagen i Gävle.

Vaknade för en stund sen här hos Diiina <3 .. Sov väldigt gott faktiskt, men vaknade väldigt tidigt :/ dom lekte med katten PÅ mig, jag kände allt din mupp. :D ..
Nu väntar jag bara på att Dina ska bada färdigt, så att jag kan duuuscha, för det kan behövas :D .. Men så ja snodde hennes data nu en stund ;) .. Vet inte riktigt vad vi ska göra idag åså, mest ta de lugnt antar jag men de kan vara skönt det med också :) .. Men imorgon ska vi ev. på någon slags Nattklubb! vi två tanter alltså ;D .. Nej men de ska bli riktigt kul att göra något sånt roligt med min lill syrra alltså. <3 jag är 11 dagar äldre en henne.

Men jag skriver nog lite senare på dagen när vi gjort nånting, så jag har mer att skriva :D för nu har vi bara hunnit vakna och ätit frukost åså .  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0