090217 - 2;a dagen i sthlm.

sjuuuuuuuuuuk =( .. vaknade imorse av att jag var så jävla svettig, trodde nästan att ja kissa på mig för de var så blött xD hahaha .. och så jävla svårt att sova , eftersom min näsa var hel täppt, och då måste man ju andas genom munnen, men om ja andas in luft så blire hostattack :/ illa det ;p menmen ..

Idag har vi mest slööat, typ tv, godis, myst, pratat och aa umgåss helt enkelt. Men nu är jag skit törstig :/ men det kommer om en stund :D <3

Ska stanna här till torsdag, sen blire iväg till Gääävleee till Dinis ;) .. Dom här nere tycker att vi Örebroare som gnäller säger Gävle roligt =/ .. sch ..


Jag saknar dig jätte mycket. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0