090216



Vaknade för ett tag sen.. Hostar som aldrig förr :( .. Men jag har nyligen duschat , så nu ska jag bara vänta på att kläderna blivit torra, så ska jag ta på mig (: fast aa just nu har ejag andra kläder så länge för det är såååå kallt.. Sen ska ja kanske försöka äta lite frukost, och sedan sminka mig och fixa håret yoiuknow ;p ..
Bussen till sthlm går 14.05 typ, men farsan kmr ochhämtar mig runt ett, för vi ska fixa grejer och sen beställa biljett idag, hoppas att man kan beställa samma dag man ska åka så dom ej säger; man måste beställa 24 timmar innan " men nej de kan dom ju inte säga? .. jag måste ju åka idag :D det kommer att funka, eftersom har ju fan fixat allt ;p ..

Jag kommer nog skriva innan jag ska åka till bussen oxå :D <3 ...

Hörs bejbs. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0