090214

hejsan hoppsan!! :) .

Idag har jag vart med Maria ;D ..
Vi möttes först efter skolan, och sedan köpte massor med godis :D mén eftersom jag inte ätit något idag , eller aa inte då, så mådde jag skit illa :( .. as yr och spyfäridg :/ la mig på golvet. Sen gick vi ut och diskuterade med folk. & sen gick vi in och flumma ;) vi SJÖNG skiiiiit snyggt för folk ;) och sedan tog jag två shootar, hahaha ;D för  skojjskul! & digga partymusik, och jag rensade mina kläder i garderoben och gaamla skit, blev typ 4-6 påsar fulla med kläder ochs kit som inte passar mig och som inte är snygga längre ;/ .. haha och sedan kolla vi på en läskig film. hahahahaha :D vi var värsta barnungarna ;´D .. vi blev skit rädda hahaha ;p .. höll för ögonen och öronen, muuums, för förut så älskade vi skräck och inte rädda ett dugg, men fan hänt nu då?! nu är vi as rädda, haha men filmen var as spännande men lite scary för oss i alla fall , myyyyyys! mitt rum är snyggt nuu tycker jag! efter möbleringen och städningen och allting. Men sängen är ju vid fönstret nu ;/ tänk så händer det som i skräckfilmen? hahaha nejdå ;) .. Men det skulle kunna hända, för det var en sån film som skulle kunna hända juue. Haha jaja ;D orka sitta här och skriva en massa BS!  men ha de gött nu folket, och glad alla hjärtans dag :D förresten, vi hitta en massa gamla bilder på min gamla data ;o ni kan få se några haha , ugly betty =) <3

 



De här var några bilder, har förändrats skit mycket senn dess.. men vi hitta fan tusentals bilder, men vissa kan jag inte lägga in och vissa orkar jag ej lägga in, men aa.. (a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0