080209



Jag och Maria, vi är fan sjuka alltså (: .. Först så hade vi tråkigt, så vi tänkte bli fjortisfjortisar för en dag (: .. Så vi började att sminka oss väldigt mycket och en massa, & vi tog lite bilder också med digitalkameran, tar in dom sen när jag orkar! Btw, sedan så börja vi flumma oss via marias msn, en massa ;);) .. hehe .. & sedan så kom hon på den sjuuukaste grejen, att Möblera om mitt rum , och jag tänkte ; hur fan då?? " men aa, så vi började och flytta på grejer, hullerombuller, alltså helt sjukt xD .. Vi flyttade samma grejer hit & dit hela tiden, och sen var vissa grejer skit tunga alltså ;o .. men det lyckades vi, två starka kvinnor klarar allt =)  . men det gick jävligt bra alltså, vi är typ färdiga nu och kom på denna idé runt 2-3 tiden, så vi började vid den tiden, och 04.40 blev vi klara  ;D .. Men det ser jävligt fräsht ut, men nu behöver man bara småpyssla lite grann, lägga tillbaka sminket, och lite annat grejer, sen äre bara damsugning igen, och sedan e man klar (:  coooolt! Men sjukt fyfan ;D & vi skrattade genom allting, fan därför de tog en sån lång tid, & så tog vi en massa rökpauser xD & skratt pauser xD .. Men det var jävligt roligt faktiskt, <3
Tack för dagen/natten honey ! <3<3<3 ..

Nu ska vi väl typ fixa lite till, sen tvätta bort sminket och kanske nanna kudde? .. för ska upp tidigt imorgon och färga mitt hår igen (: mer bilder blire imorgon, men riktigt najs är det och kommer bli bättre (:


Hörs senare <3


 / Elly. <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0