070209



Vaknade klockan 14.00 idag ungefär.. Så gick upp och skulle först göra varma mackor, men det blev helt cp :D .. Så fick göra en annan grej, som jag äter nu (: om en stund ska jag hoppa in i duschen och sedan fixa mig! =) förresten, fan vad träningsvärk jag har idag ;o .. från igår.  aja.
Ska träffa Maria idag, vi ska sova hos mig eller hos henne, inte bestämt oss en xD heh humor, men mysigt ska vi ha med godis och grejer och kul ska de bli! <3

Men jag skriver nog blogg lite senare om jag hinner (: ..

Men jag tror att jag ska fortsätta äta min goda "macka" och sedan slänga i mig något att dricka ;o skit törstig, och sedan duuuuscha , myyyys <3<3


 Ha de så bra  ni // Ellyyyy. <3


Du är så jävla fin, tycker om dig massor. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0