060209

hello, sitter här i skolan ska snart ha pedagogisk ledarskap!
Försov mig såklart idag :/ .. vaknade kl 07.00 och bussen gick liksom halv 8 :S hade stängt av alla klockor och drömde om att klockan var vid 6 tiden och att ja kunde få sova en stund till. Men fick skynda mig som fan dårå, ringde farsan men han var skit grinig och de, så han kunde inte hämta mig & jo han jobbar ju men ibland brukar han jobba nära vivalla och då brukar han kunna hämta mig, men iförsig det har han gjort typ varje dag denna vecka så kanske blir jobbigt för han ;) .. Vi ska ha prov om brott skit nästa vecka, och det är skit mkt som måste in i min hjärna, kmr jag  ens lyckas ?! ;o haha.. Idag slutar jag 15.50 :/ aaaash! men läraren kmr inte vara där på sista lektionen, men vi fick en massa uppgifter igår som man ska jobba i grupp etc, uusch fy blää! ;D

men nu måste jag leta upp bruden och sen kila in på lektion ;/ och skriva en berättelse om första intrycket -.-


hörs senare =) <3 Puuuuuuuuuuuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0