050209



Vaknade runt 7 idag , och sedan åt ja lite chocklad pudding grejjs haha.. & sedan så sminkade jag mig och sen satte jag mig vid datan, och kolla bdb och sen bloggen (: <3 Sen ringde jag farsan och fråga ifall han kan hämta mig vid 9, för jag börjar 9.20 , ska ha pedagogisk ledarskap. Myyyyws. Jag e så himlans trött =( .. vill bara somna om och sova i flera timmar till ^^ .. Men ska dra idag vid två tiden, ska säga det till min mentor och henne jag ska ha i lektion då, för jag ska till ungdomsmottagningen, ska vara där klockan 15.00.. Ska nog börja med p-piller igen så ska få något recept.
aja, nu ska jag väl bara vänta tills farsan kommer, <3

GRATTIS AMAAL PÅ DIN 19-ÅRSDAG ! <3<3<3  vuuuxen kvinna, jag hoppas du får en bra dag idag, <3

Men vi hörs senare, pusss&kram ..


Jag saknar dig :'( .. hoppas du har det bra där du är , <3


* Jag tycker om dig väldigt mycket<3 (: *

Pussar / Elly. <3

Kommentarer
Postat av: Amaal

Tack Gullet <3 ÄLSKAAAAAAR DIG! <3<3

2009-02-05 @ 11:29:38
URL: http://ameliitah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0