040209

 Jag älskar mina syskon, <3

Vaknade för ett tag sen, både jag & farsan försov oss och vakna kvart i 7 & jag måste egentligen gå kvart över 7 för att hinna med bussen, så tänkte ringa min far och fråga om skjuts, och så hör jag mobilen ringa bakom väggen ;o!! hahaha , så hör man han säga ; faan dåå" ajsan.. Men ska fan lägga mig tidigare idag så att jag inte försover mig imorgon eller somnar på lektionen heh ..
Men idag har vi inte så många lektioner, & inte så tråkiga heller! Så man kanske inte somnar (: .. För de är rätt så kortkorta. Men slutar kl 15.00 idag, får håltimmars raster jämt ju ;o booring, i våran skola! <3
Menmen, just nu vet jag inte vad jag ska skriva, men farsan kommer och hämtar mig runt 5 i 8, så jag får skjuts istället (: slipper jag komma försent på ; skapande verksamhet" som jag har kommit försent på nästan varje gång i ett par veckor nu =( skyll på min sömn, för det är inte bra. Men hon förstår mig (: niiice.
aja, men jag skriver sen på en håltimme =) <3 för kommer antagligen ha jätte tråkigt så att jag tar en dator (:

/ Puuuwss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0