vadå? ;b

hej mina sötnosar!

Imorgon ska jag eventuellt shoppa lite kläder och sedan smycken dårå! =)) och jag antar att jessie och tobbie ska med?  de var de vi hade sagt iaf .. men imorgon blire det, och sen söndag blire marieberg, får se om de blir båda elle så blire bara en av de! ;d .. men iaf, handla kläääääääääääder, hur gött som hellst,  & smycken med=) kommer bilder på de sen när jag köpt de :) .. iaf, har inte gjort mycke idag, känns som jag e hungrig men endå inte? hur ska jag gö;b .. pusss

btw, mina naglar börjar bli riktigt fina nu iaf ;b .. tror ja?

Kommentarer
Postat av: mersiha

hej fin blogg vad gör du då?:D

2009-12-26 @ 14:15:18
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0