vad ska en rubrik innehålla?

Hejsan hoppsan! Idag har vart en seg dag, inte orkar nått typ, men träffade lejla en stund på stan ( bild kmr strax ) sen åkte jag hem i hostande, och så, skulle träffat jessi idag men blev ej så, men ska träffa henne imorgon, ska iväg och sola osv då^^ vetu vad gulligt hon skrev förut? .. "jag längtar tills du fyller nitton" ja bah :O .. sen igår skrev hon : Vad önskar du dig i present ? :) <3 "  asgulligt ju! & så e natta söt som alltid hon med!

DU mamma, om du läser de, elle ja de gör du ju faktiskt ;) .. men iaf, ere okej om natta följer med på torsdag nästa vecka när vi ska fira mig hos dig ? om vi firar mig den dagen alltså!

fyller på fredag nästa vecka, men ska fira mig hos mamma dagen innan ( eventuellt ) ..

iaf .. så idag hare blitt mest film, ska se en film till, sen lägga mig i sängen & titta på tv och sen sova, för upp tidigt imorgon ( verkligen försöka vakna ;o ) och sedan åka buss till skolan :/ börjar kvart över 8 , menmen ...
lång dag imorgon & mycket plugg plugg plugg plugg ere också!! menmen snart jullov , & då blire avkopplande, elle?

idag på mig & lejla :
osminkade båda två!

 och sen tog lejla kort på brolle åt jessi, .. men jag tycker brolle är så ful & dålig! menmen de är jag de! finns nog andra som tycker han är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0