lucia!

Okej, de e bara det att de e jobbigt att åka hem när ja fyller och så! hehe men okej.. aa men de e bättre nu, mycket bättre. bara lite av min hosta kvar!

hejsan !  dåligt med att skriva på sistone förlåt!
Igår var det en hel kul kväll me mina älsklingar! Vi tränade lite ( men jag tog de lugnt eftersom jag inte var hel frisk ) och sedan lite sol, men inte alls länge, sedan fikade vi hos farmor, och sen åkte vi hem till mig, tittade på en massa bra filmer, och åt lite godis & mat, och hade askul tillsammans, skrattade en hel del, pratade om allt mellan himmel & jord, and youknow! :) Sen gick vi ut och hällde lite vatten så att de blev is, var lite kul, men sen gick vi och la oss, och jag hostade så otroligt mycket så jag kunde inte sova, alltså jag får mest hosta när jag ligger ner :/ .. aja .. sedan vaknade vi vid 3 av att Daniel bankade på min dörr xD  iiiidiot! :) ..
& sedan ... aa nu ska jag snart gå & duuuscha, sen kanske träffa tobbe&jessi igen, men de beror helt enkelt på, för har tydligen smittat jessi :/ .. haha . och tobbe vetjag inte!

Men nu ska jag dra iaf, duscha och så! PUSS


eeerik vann idol! fyfan vad bra!!!!


Kommentarer
Postat av: Annica

varför är det jobbigt att åka hem då? jag ska ju dessutom till sjukhuset på morgonen, du får gärna följa med som stöd?ska ju ha en slang i hals och mage....bläää..fast det får inte du se....



2009-12-13 @ 17:33:08
Postat av: daniella

Vinnarlåten är bra :D på hög volym .

2009-12-19 @ 16:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0