min dag.

hej tutterduvor! (;  elle nått? ..
har snackat en hel del med nattaälsk i telefon förut, ;p
idag har jag vart i skolan, & sen har jag pluggat en hel del med engelskan, skrev iaf en hel a4, en sålänge! ^^ .. & sen orkade jag inte ens tänka mer :S får väl bli mer plugg på fredag elle söndag? ..
Sedan så åt jag ju en glass och fick ångest på en gång, så jag tänkte springa lite, så jag sprang en runda, duktig jag är vah ^^ .. sprang riktigt långt iaf, uppförsbackar osv, men tog de lite lugnt också eftersom jag e riktigt förkyld elle nått? så j*kla ont i halsen, gör ont så fort jag hostar , men det klias och håller på om jag inte hostar :S och så e jag hes, låter som en kille som precis kommit i målbrottet ;o elle nåe? jag lovar de gör jag! ni ska få höra .. de i skolan sa t.o.m att min hals låter bedrövlig osv :/ .. menmen, kände redan på mig i torsdags att de skulle bli såhär, men får väl skylla mig själv lite också.. menmen, halstabletter & film e min drog nu iaf :) ..
så tänkte ta de lugnt och vila idag, orkade inte vara med massa folk idag, ville mest plugga lite & take it easy!
& på fredag ska jag till morsan & ska stanna hela helgen iaf, var ett tag sen sist så de kan bli riktigt sköjj & mysigt iaf! :) ..


Men nu tänkte jag titta på lite filmer! men ha de så superduper bra alla ni! <3

HUR TYCKER NI ATT MITT HÅR BLEV?


 Jag e inte vit och sminkar mig inte vitt heller, jag sminkar mig brunare än vad jag är, men blixten gjorde de vitt ;o
 Hade så tråkigt vid busstationen idag när jag skulle hem, så tog lite bilder åså! (; eftersom alla andra var typ på stödtiden. haha ego elle vad .. men iaf, jag e sjuk och de e inte kul :( går man ut en sekund så blir jag en vandrande isbit .. :/ .. måste skaffa vantar snart fan & halsduk!!!

PUSS på er !


Kommentarer
Postat av: lejla

du blev as snygg med den nya färgen blir aldirg blond igen verkligen vacker i denna färg passar as bra gummman love ya

2009-12-02 @ 23:07:46
Postat av: Annica

du är jättefin älskling!



du får väl önska dig mössa,halsduk och vantar i julklapp!?



puss

2009-12-03 @ 08:31:23
Postat av: Dina

det blev jätte anolunda med brun färg man känner knappt igen dig tycker jag . har sett dig mest i blont. förutom i camen första gången då du hade rött xD men de blev fint tycker jag . skulle inte känna igen dig på stan tror jag inte =)

2009-12-03 @ 21:03:16
URL: http://jockesfliiicka.blogg.se/
Postat av: Daniella

Du passar i den färgen som i alla andra , pusss på dig my angel :) <3

2009-12-03 @ 23:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0