jaja

Hej!  iaf .. min mobil funkar nu ;) stod ute och rökte me jenny i skolan tills pappa kom & hämtade mig, sen åkte vi till siba, och de installerade om mobilen, tog kanske 15-20 min? och nu funkar den, bättre än förut :) sen kom lilla söta jessi& lilla söta tobbe till mig :) vi lyssna på musik, åt mat, snackade skit, tittade på desperate housewifes som e slut för i år :/ fyfaaaan! vem tror ni dog/ blev skadad i slutet? jag har lite aningar men e helt osäker.. iaf ;b .. mobilen funkar, ASBRA!! :) ..

&  de stack nyss, ska väl plugga lite tror jag & sen typ sova, as trött , ont i huvudet & öronen hela dagen, en stor jävla redovisning imorgon :S:S jag pallar fan inte, för ja vet inte ens om vi gjort rätt heller haha, men hon sa de, men endå gah! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0