ingen rubrik.

Heej! =) Vaknade vid ett idag och sen träffade jag tobbe och vi typ åkte och tog ut pengar och ja allt sånt, sen har vi bara gluttat på filmer osv, fan de finns en film, som vi tittade på som handlar psykisk barnmisshandel, jag har lite funderingar ... på om man kan visa den när jag elle vi redovisar projektarbetet? alltså, jag har om barnmisshandel och sånt, de finns ju olika barnmisshandel, psykisk,fysisk och sådant .. så de skulle väl vara intressant? för filmen handlar typ om psykisk barnmisshandel, droger och allt sånt.,. typ ha en hel lektion med en klass och berätta om de fakta man har, visa filmen jag har gjort och sedan visa denhär filmen? är det en bra idé ? säg som ni tycker. pussssssss

nu ska vi leka i snön :D <3



4 dagar kvar :D

p.s jag älskar dig tobbe :) <3 d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0